Po tym hasłem ruszyła kampania radiowa dla produktów pod marką Mosbito.
Akcja ma na celu wypromowanie nowatorskiej formy środka odstraszającego komary - plasterków do przyklejania na ubranie, meble, wózek dziecięcy lub inne przedmioty.
Kampania radiowa trwa od 4 czerwca do 1 lipca 2012 roku i jest wspierana materiałami POS w punktach sprzedaży.
Kreacją spotu zajęła się agencja McCann Erickson. Za planowanie i zakup mediów odpowiada firma Verco Sp. z o. o.- właściciel marki Mosbito.
***
Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. Jej działania skierowane są do dzieci i ich rodziców oraz do kobiet w ciąży. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesne suplementy diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – PregnaPLUS i Pregna 250 DHA, suplement diety skutecznie wspomagający prawidłowe funkcjonowanie dróg moczowych - Femisept URO oraz probiotyk nowej generacji - Trivagin. W ofercie firmy znajduje się również gama produktów MOSBITO - przeciw komarom i kleszczom. Nowością w ofercie są plastry na blizny SUTRICON oraz linia produktów SHOU.
Więcej informacji w serwisach: www.verco.com.pl www.humana.pl www.kidy.pl www.bezpiecznywozek.pl www.polkaintymnie.pl www.shou.com.pl www.drogeriazdrowie.pl www.mosbito.pl
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/przyklej-mosbito-i-wystrasz-komary